Jag är på bettet ;)

Så där, den sexiga bettskenan är på plats så nu är det dags att nanna kudden. Har bettskenan för andra natten i rad nu, lika bra det efter att flera mornar vaknat med kramp i käken och ont i huvudet. Tydligen har jag börjat om med att gnissla tänder, så lika bra att stoppa in den igen så jag slipper bita av någon tand. Men synd att säga att den är sexig i alla fall.

Blev en trevlig dag när jag väl vaknade. Träffade Jessica en sväng ikväll, satt på Roasters och samtalade om allt mellan himmel och jord, ytligt och allvarligt om vart annat. Tack govännen för en jättetrevlig kväll.
Avslutade med att gå och sola. Känner mig så sliten just nu så tänkte att lite färg kanske kunde pigga upp mig. 

Efter det såg jag det obligatoriska avsnittet av Solsidan. Tål att sägas igen, vilken underbar serie. Läste på Aftonbladet i veckan att det kommer en till säsong. Himmel vilken tur det, kan inte tänka mig ett liv utan det :)

Näpp, bäst att hoppa i säng så jag är pigg i morgon. Då står det att skriva jobbansökan och en födelsedagsfest på agendan.

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas att du sover gott och drömmer sött, samt vaknar pigg och go. JAg lovar att jag kommer att sova då ;O)

2010-03-20 @ 03:07:11
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0