Jag saknar dig så det gör ont

Ikväll fick jag en sån där märkligt känsla att du var här hos mig igen, älskade Gizmo.
Usch vad jag saknar dig! Jag drömmer om dig, tittar efter dig när jag kliver upp. Tror du ska komma rusande när jag går på toaletten och sitta och stirra så där fånigt som bara du kunde. Jag vill kunna gosa ner i din mjuka gråa päls, får hår i näsan och i linserna. Känna hur du luktar "sur disktrasa" ibland, när du envisades med att i stort sett bada hela ansiktet i vattenskålen. Vill höra ditt smattrande spinnande, ditt ynkliga jam...

Jag saknar dig! Olivia saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kramizar!

2010-01-19 @ 08:04:29
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.
Postat av: madde

Gumman, förstår det känns jobbigt=( Just nu har jag väl ingen solskensperiod själv, men du vet att jag finns här för dig! Kramisar

2010-01-19 @ 16:13:47
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0