Fläskfilémannen

Igår hände det en sån märklig sak när jag skulle handla på Willys. Jag råkar alltid ut för sådana här märkliga människor, måste vara en "pucko" -magnet ;)

Skulle köpa fläskfilé att grilla till kvällen. De hade ett riktigt specialpris på det och när jag står där och väljer bland förpackningarna så kommer det fram en karl som också ska köpa fläskfilé.
- Ser fin ut den där, säger mannen och pekar på "min" fläskfilé.
- Joooo, säger jag och håller på att börja skratta. Fick ju som vanligt sjuka associationer i huvudet.. Att stå med en fläskfilé och bedöma dennes utseende.. Svarar lite undvikande och fortsätter iväg mot frukt och grönt.

När jag går därifrån märker jag hur någon springer ikapp mig och knackar mig på ryggen, det var "Fläskfilémannen".
- Du går då verkligen med bestämda steg du, säger han. Jag har på mig ett par röda klackskor som låter rätt mycket när man går.
- Du verkar vara en kvinna med skinn på näsan, som vet vad du vill i livet, visst är du det??
Men vilket påstående av en okänd männsika!!!  Jag skiftade nog i alla nyanser av rött just då och svarar:
-Jaaa det är jag väl, eller så beror det på att jag är ganska stressad.

Ja vad ska man säga? Såg iallafall till att välja en annan kassa att betala i än den han stod i sen.. Blev helt paff av hans människoanalys =) Till råga på allt så såg han ju helt normal ut.Tänk vad man kan råka ut för på en mataffär...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha ha haaaa!

2009-06-09 @ 12:54:05
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Skåne-Linda

Kan detta månne vara samme man som vi hade in på jobbet när jag jobbade i Luleå....vi hyrde ut videofilmer och en man kommer fram till Monica i kassan för att hyra en porrfilm "Lärarinnan", med illustrerande bild på en kvinna i strikt dress samt hårt uppsatt knut, glasögon på näsan och såklart en pekpinne i högsta hugg.

Monica registrerar filmen i datorn, tar betalt och allt flyter på tills hon frågar mannen:

-Vill du ha en påse?

Då lutar han sig fram över disken, spänner ögonen i Monica och säger:

-Det är DU som bestämmer!

Hahhaha som vi skrattade!!! Eller som Monica sa: Plötsligt var jag inblandad i hans sjuka fantasier.....

Kram!

2009-06-11 @ 19:25:38
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Malin

Skåne-Linda



Ha ha, låter ju som om det skulle kunna vara han. Stackars Monica, jag tror jag hade dött då... Helt underbart =)

2009-06-11 @ 19:45:07
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0