Hur tänkte jag nu?

När jag startade min blogg lovade jag ju att försöka samla mina blunders och tabbar så att man kommer ihåg dom. Fick lite inspiration av Madde vad gäller blunders och märkliga kommentarer.. Konmer att tänka på när jag för flera år sedan sitter med Jimmy i bilen på väg från Norrfjärden till Sjulsmark. Vi passerar en skylt med texten Sjulsmark 11, Holmträsk 11.

Jag: Men gud, det är ju fel på den där skylten!!

Jimmy: Va? Vad menar du?

Jag: Ja men det står ju 11 efter båda namnen.. Det går ju inte, då ligger ju byarna på varandra!!

Jimmy: Garvade gott och meddelade att vägarna faktiskt kan dela på sig längre fram...fast man är i Norrbotten.

Jösses vad man kan önska att man ibland tänkte innan man pratade!! Och detta är ju inte enda gången direkt...

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha, ja du är ju underbar du me:)

2009-08-20 @ 19:47:43
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Mari

hi hi hi..den var bra!

Kram

( vad kul att du kom förbi jobbet och gratulerade mig till jobbet)

2009-08-20 @ 20:05:13
URL: http://mkemppainen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha ha haaa! Du är bara för bäst!

2009-08-20 @ 22:48:06
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Skåne-Linda =)

Heeej Malin! Ja det e väl typiskt dig hahhaha! Du är då för söt i ditt förvirrade tillstånd. Å du är säker på att du inte är gravid?? Man blir enormt förvirrad när man är gravid kan jag säga, det är väldigt jobbigt. Å för dig som redan är förvirrad, hur ska det bli den dagen?? Eller så blir det tvärtom, du blir helskärpt =). Vi håller tummarna för dig att du snart har nytt jobb och att allt annat i ditt liv blir roligt, lugnt och skönt så att du slipper allt elände nån förbannad gång! Fattar inte varför just DU som är så snäll och go ska råka ut för all skit. Kämpa på bara, du e ju en sån pärla! Kramar från oss!

2009-08-24 @ 07:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0