Det ryktas ju om att jag snart fyller år

Det är ju inte så länge kvar tills jag fyller år och jag har några saker som jag önskar mig.
 
Jag har ju ett inbokat frisörbesök i Luleå i nästa vecka. Önskar hjälp så att jag slipper avboka. Vet dock att detta infaller före min födelsedag vilket gör det lite knepigt ;)
 
 
Tror dessa är ganska svåra att få tag i tyvärr, för det var länge sedan jag såg dom i rätt storlek.
 
 
Ecco Sculptured Sign (de som är helt svarta, storlek 37)
 
 
Ecco flash (här tror jag att jag behöver storlek 37)
 
 
Individuella sånglektioner på Vocal devotion
För olika paketlösningar se länken.
 
Jack Etirel Lynn från Intersport i storlek 42
 
Fotvård
 
Jag kommer säkert på något mer sen, så då får jag väl lägga till det senare.

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Skönt att fler än jag har dyr smak när det gäller skor ^^ Ecco Sculptured Sign är supersnygga

Svar: Jo har nog blivit gammal och förståndig. Hellre få men bekväma och fotriktiga skor, än en massa billiga som skaver och gör ont ;)
Malin

2013-02-16 @ 16:22:40
URL: http://mobiltliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0