Tack för allt stöd



Jag vill börja med att tacka alla goa söta vänner för allt stöd jag fått sen Olivia gick bort. Inläggen på bloggen värmer gott och gör mig givetvis oerhört rörd. Alla fina sms och telefonsamtal likaså. Även blommor och fina kramar har  hjälpt mig dessa dagar!

En extra guldstjärna går till Johan som i fredags kom förbi med en underbart vacker tavla på Olivia från den gången vi besökte honom i hans studio. Tavlan har nu hedersplatsen i vardagsrummet. Bild på detta kommer.

Nu har det gått drygt en vecka sedan hon lämnade oss. Saknaden är verkligen enorm. Jag tror varje morgon att hon ska komma och jama, tigga skinka vid frukosten och sedan rulla ihop sig till en boll i något hörn. Nu är det inte så längre. Som flera av er skrev tidigare så har jag ju hunnit få underbara minnen av henne och det är det jag försöker tänka på när tomheten slår emot mig. Söta Mandy gör allt för att ta hand om mig. Hon kryper upp i min famn, sover vid mitt huvud på natten och är gosigare än vanligt. Vilken tur att du finns här!

Än en gång tack!! Det är stunder som dessa som jag inser vilka oerhört fina vänner jag har. Jag älskar er!

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0