Dags för roadtrip

Jag har hunnit med en massa saker sen jag bloggade senast men har varken haft tid eller ro att uppdatera. Jag hinner det inte nu heller utan det får bli vid läge. Det enda jag kan säga är att jag har haft en underbar helg nere i Stockholm tillsammans med Fredrik, Annika och Johan. Det hanns med både kulturella inslag, goda middagar, en tur till Grönan och många skratt!

Igår var jag även till mitt första möte hso dietisten. Grymt givande och nu känner jag att jag fått lite ny inspiration och motivation. Precis vad jag behövde.

Nu ska jag packa det sista, sen rullar min bil ner mot Stockholm (relativt fullastad) och i morgon bär det sedan vidare av till pappa och då är det hans flytt som ska fixas.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0