En liten lista...

Jag var ju tydligen inte för gammal för att önska mig saker..så här kommer en lista på allt mellan himmel och jord som jag nu suktar efter...


Saturnus ring, storlek 16,8 mm
Märke Edblad & Co, finns bl a på Mique i Luleå
Artikelnr 760020




Skor i storlek 37 av märket Softwalk, finns på Eurosko

    


Gardiner från Åhléns, 4 st eller presentkort på Åhléns
(kommer tyvärr inte ihåg vad de hette, och hittade de inte på bild på Åhléns hemsida)

Oral B eltandborste

Hudkräm Carita Ideal Controle powder emulsion


Temuggar från Lagerhouse

Te-sil från TheShoppen, anpassad för röda teer. Är en liten cylinder med väldigt tätt nät.

Pengar

Presentkort på :
Klipperian
Carinas Nails
Åhléns
Vero Moda
H&M

Kaffemaskin (kunna göra espresso och skummad mjölk, är ju svag för latte)

Parfym DKNY Be Delicious


Någon typ av resa, eller hotellövernattning mm

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mmmmmm, Be Delicious är underbar! Doftar äppel! Har den rosa nu dock Pink Delicious. Finfin den med. Och vilekn snygg ring! Ge mig!!!!!

2010-03-04 @ 16:17:22
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0