Hipp hipp hurra älskade bror




Idag fyller världens finaste brorsa år! Älskar dig av hela mitt hjärta! Redan som liten var han min stora hjälte. Han lärde mig cykla och att det blev roligare om man smörjde in bilbanan med tvål så att bilarna sladdade bättre. Han lät mig följa med honom och hans vänner trots att jag var en liten skit. När han fick körkort tog han med mig på åtskilliga turer, men hög musik i högtalarna. Han gjorde "apvrålet" med nervevade rutor vid Skrapan i Västerås så jag hukade i bilen och skämdes. Han är också den som tar ner mig på jorden när jag stressar för mycket. Som lär mig att leva här och nu! Som skrattar lika mycket som jag gör och som har precis lika galen humor som jag 😘. Tack för att du finns i mitt liv. Älskar dig! Stort HIPP HIPP HURRA för dig ❤️🎈🍰🎉💐💝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0