Släktträff

I lördags vad det dags för släktträff på min pappas sida. Den ägde rum i Götlunda, i den gamla Prästgården. Det är första gången som jag är med på en släktträff och det var min syssling Gunnis som hade fixat allt. Så himla roligt att få se vilka släktingar jag faktiskt har. Superbra initiativ och väl fixat!
 
Vi började med en rundvandring på kyrkogården där vi besökte de gravar där vi hade släktingar.
Vi åt god mat, tittade på gamla foton och bjöds på härlig musik när Rolf spelade dragspel. Vädret var soligt och fint till en början, men helt plötsligt bröt det ut en riktig hagelskur och "snön" låg kvar vid stupröret hela kvällen sen.
 
Gillar bilden på Fredrik, när pappa står och fular sig bakom, haha.
Dagen blev över förväntan och jag hoppas det inte dröjer alltför många år tills vi gör om denna träff!
 

Kommentarer
Postat av: Gunnis

Så himla trevligt vi hade och kul att vi blev så många 37st Tack för att ni ville komma och det här gör vi om inom ett par år :)

Svar: Det var verkligen supertrevligt! Och det måste helt klart göras om :) Kram
Malin

2012-09-26 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0