Intervjun avklarad

 
Nu är intervjun avklarad. Vi började med en lunch för att sedan fortsätta med intervju och information upp på kontoret. Det kändes riktigt bra! Jag känner att jag fick sagt det jag ville och det finns inget jag ångrade att jag inte sa eller som jag sa. Det är en skön känsla. Jag fick även informationen att det nu står mellan mig och en person till. Besked om hur det går ska lämnas någon gång under nästa vecka. Så nu blir det att sitta på nålar ett par dagar framöver. Så mina kära vänner, fortsätt hålla tummarna
 
Skickar med en bild på hur jag såg ut idag (och även Mandy ville vara med på ett hörn)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skratt..Mandy ville absolut vara med. Jag håller tummarna hårt:).

Svar: Ja en riktig linslus. Tack snälla du :) Kram
Malin

2012-10-10 @ 21:50:45
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0