Fruktansvärd natt

God morgon!
 
Sitter framför morgonnyheterna med en stor kopp kaffe för att vakna till liv. Fast idag tror jag inte att kaffe kommer att räcka till det. Jag är fullständigt slut efter en vedervärdig natt. Jag har drömt fruktansvärda mardrömmar. Vaknade redan strax efter midnatt efter den första drömmen, låg vaken ett tag och somnade om. Mardrömmen fortsatte. Vaknade. Somnade om. Mardrömmar... Hela natten. Det var liksom en befrielse att kliva upp (om man bortser från hur j'''''lskt trött jag är). Jag kommer inte ihåg allt hemskt jag drömt, men vissa detaljer minns jag. en av sakerna var att jag ramlade av ett tåg i hög hastighet och skrapade mig sönder och samman..i ansiktet...armarna..benen. Mitt i detta träffar jag min gamla fina chef från tiden i Luleå, men jag kan inte prata för att jag är så svälld i ansiktet. Sen vågar jag inte erkänna för Fredrik att jag hade ramlat av, men min ben svullnar så mycket och blir helt svart, så de behövde skära loss mitt ben med en brödkniv. Mysigt va??
 
Sen drömde jag även att vi var i vår gamla lägenhet i Västerås, och att jag hade lämnat köksfönstret på glänt (för stor springa) och att Mandy hade hoppat ut och krossats fullständigt på asfalten. Det var bara en kladdig hög nedanför och allt var mitt fel.. Jag grät när jag vaknade av den drömmen.
 
Jag vet att jag har drömt ännu mer men nu minns jag det inte. Kanske lika bra det. En kopp kaffe till kanske...hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0