För många?

Jag bjöd över Maj-Britt och pappa på nybakta bullar och när de sedan ska gå så ser jag att Maj-Britts handväska hänger på en krok på klädhängaren i hallen. Följande konservation följer:
 
Jag: Vilken toksnygg handväska du har, glöm den inte nu bara...En sån där skulle jag också vilja ha. Skulle behöva en i den storleken.
 
M-B: Men det där är inte min handväska!
 
Jag; Jo men det är det.
 
M-B: Nej men det är inte min, jag har min här säger hon och visar sin väska.
 
Jag: Men vad konstigt, vem tusan har glömt en handväska här i vår hall och utan att ha saknat den.
 
Jag kollar i handväskan för att se om det är något i den, och hittar en usb-sticka.. Och inser att det är MIN väska :) Och den där usb-stickan har jag letat ihjäl mig efter för flera månader sedan.
Kan man dra slutsatsen att jag har för många handväskor om jag inte ens känner igen mina egna?? Inte ens när M-B säger att att det inte är hennes så fattar jag att det är min. Så nu känns det nästan som jag har fått en ny väska idag. Denna incident skapade minst sagt mycket skratt!
 
Här ser ni min "nya" handväska ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Skratt..du är verkligen speciell:).

Svar: Haha Linda, ja du jag blir ju nästan mörkrädd :)
Malin

2012-10-11 @ 23:27:23
URL: http://www.nakit.webblogg.se
Postat av: Anna Rundgren

Ha, ha du är ju underbar!
Det måste vara väldigt smidigt och billigt att vara så vimsig!
Tur du tyckte om den........
Kramis Anna.

Svar: Jo det är ju jättesmidigt. Jag behöver inte shoppa nya saker utan kan bara gräva lite i mina gömmor :) Kram tillbaka
Malin

2012-10-12 @ 12:26:15
Postat av: Susanne A

Ha ha haaaa..,.. Du är bara för skön! Kramizar

Svar: Förvirrad eller skön, gränsen är hårfin haha :)
Malin

2012-10-13 @ 06:46:46
URL: http://susannehitochdit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0