Älskade bulle

Det har väl knappast undgått någon att det är Kanelbullens dag idag. Det har pratats om dessa bullar på tv, i radio. Det har bloggats och skrivits på nyhetssajter och mitt sug efter bullar har eskalerat under dagen Jag hade alla ingridienser hemma så jag har velat fram och tillbaka om jag ska idas baka eller inte. Tills slut ser jag att jag har för lite mjöl. Ska jag ta mig ut i regnet för att köpa mjöl?? Eller ska jag be Fredrik köpa med sig färdiga bullar på väg från jobbet?
 
Ringde och pratade med pappa en sväng och då visade det sig att Maj-Britt precis höll på att baka just kanelbullar och han frågade om jag ville komma förbi. Om jag ville!!!! Så nu har jag fått ätit varma nybakade bullar. I´m in heaven. Fick även med mig hem en liten påse så jag kan få bjuda älsklingen min. Tack söta ni!
 
 
Tänk att man kan tillägna ett helt inlägg till en kanelbulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0