24 oktober

Sitter här med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag. Tror det kan bli en vända till gymet för att köra ett eget tabata-pass. Eller så får det bli en långpromenad med kameran med på axeln. Igår var jag äntligen tillbaka i gymet efter 2,5 veckas uppehåll. Jag har haft ont i halsen varje dag men det bröt aldrig riktigt ut, så igår tänkte jag att antingen tränar jag och det får bryta ut ordentligt, eller så känns det riktigt bra. Jag är fortfarande pigg idag!!! Passet, crosstraining, var en närmare dödsupplevelse. Tänk vart fort kondisen rasar när man har träningsuppehåll. Däremot har jag betydligt mindre träningsvärk idag än vad jag hade räknat med.
 
Blommorn på bilden fick jag av Liv i helgen och de står fortfarande så ståtliga här hemma. Finns inget vackrare än snittblommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0