Helgen i korthet

Mycket stor del av helgen har ägnats åt att skriva och layouta CV och flera ansökningar. Tekniken har definitivt inte varit på min sida så allt har tagit betydligt längre tid än planerat. Men sent igår kväll fick jag iväg det jag skulle till coachen, och jag fick mycket positiv feedback därifrån. Jag inser att jag är riktigt bra på att skriva. Detta får också vara veckans affirmation i utmaningen...Jag är bra på att skriva, jag är bra på att skriva.

Utöver det har jag hunnit vara på en fikadejt för Citroênentusiaster. Ja ni läste rätt, men Fredrik har en gammal "Padda" och är därför medlem i klubben. Kanske inte min mest naturliga plats att vara på, men lite småkul ändå. Vi har överraskat Maj-Britt som fyller 70 med att vara taxi och köra henne och pappa till färjeterminalen. Vi hade lyxat till det och köpt champagne som vi serverade i baksätet i bilen, mycket uppskattat. På lördagskvällen hade vi fina Maria över på middag och vin, och timmarna rusade som vanligt när man har det trevligt.

Igår gjorde jag ett avbrott i CV-skrivningen och följde med på bio. Vi såg Dark shadows med Johnny Depp. Jag hade verkligen inga förväntningar, då dessa typer av filmer inte brukar tilltala mig. Men jag måste medge att den var riktigt rolig.



Som vanligt rusar helgen fort, men glad att det är kortvecka denna vecka. Det innebär fler dagar att tillbringa med nära och kära, och sånt gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0