Veckan som varit

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, just nu sitter jag med brorsans dator som jag fått låna medan min egen bärbara är på reparation. Jag hoppas jag får tillbaka en dator som fungerar. Tycker det är helt ljuvligt med brorsans burk, har liksom glömt av hur det kan vara när allt bara fungerar. Tack Magnus för all hjälp!

Först och fränst vill jag tacka för era fina kommentarer i mitt tidigare inlägg om mamma, tack gulliga ni!

Vad har hänt sen senast då. Jo jag sjuknade om. Kände redan på lördagen i Västerås att halsen började kännas stickig. På söndagen vaknade jag med feber och så där groteskt ont i halsen. Jaha, here we go again. Låg totalt däckad i tre dagar.

Jag har även hunnit med att fylla år. I fredags blev jag uppvaktad från tidig morgon till kväll, kände mig som kunglig. Det ringde, välde in sms och hälsningar via Facebook så jag hade alldeles fullt upp att hinna med. Jag fick även ett blombud, med en helt ljuvlig bukett från Annika och Johan. Ni är bara för goa. Buketten står fortfarande och är såååå vacker på köksbordet. På kvällen bjöd Fredrik ut mig på middag, vi åt tapas på Mamas and Tapas. Vi åt galet god mat och drack sangria, en riktig toppenkväll.

På lördagen var vi bortbjuda till Liv och Christian på middag och Melodifestival. Även detta blev en kanonkväll med supergod mat och trevligt sällskap. Jag blev även uppvaktad och fick en present som gjorde att jag hoppade upp och ner. Jag ska nämligen få gå på Dirty dancing på Chinateatern. Jag bara älskar Dirty dancing. Jag skämtar inte om jag säger att jag sett filmen 50 gånger, och hur måga gånger filmmusiken spelats har jag ingen koll på. Tack underbara Liv, du är bäst!

Ja som ni ser, veckan har bjudit på allt från sjukdom till glädje och fest.

Kommentarer
Postat av: Annika

Å lyllo dig att få se Dirty dancing!!! Underbart!

Jag håller med dig om att den filmen kan man aldrig ha sett för många gånger! :)

2012-03-12 @ 19:46:18
Postat av: Ida

Grattis i efterskott och hoppas du är på bättringsvägen nu!

2012-03-14 @ 14:39:30
URL: http://mittaktivaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0