Skor till försäljning

Jag rensade ju min garderob för någon dag sedan och då hittade jag flera snygga skor som jag tyvärr inte kan ha längre (har lyckats med konststycket att få större fötter...suck). Så det är med sorg jag inser att jag faktiskt inte kan ha dessa. Innan jag lägger ut dessa på Blocket eller Tradera så tänkte jag kolla med er om det är någon som är intresserad?

Snygga pumps, helt oanvända! 150 kr (plus ev fraktkostnad)



Storlek 36 (stor 36:a för jag hade 37 normalt sett när jag köpte dessa)
Inköpta på Skopunkten, nypris 299 kr

Superskön sandalett 100 kr (plus ev fraktkostnad)



Använda ett fåtal gånger, Inköpta på Din Sko för 399 kr

Asics gel flashfire löparsko i nyskick,  400 kr (plus ev fraktkostnad)



Storkel 37 (US 6)
Nypris 1200 kr, inöpta på Intersport. Supersköna


Är ni intresserad så skriv en kommentar så löser vi det praktiska. Självklart försöker jag skicka dom med så billig frakt som möjligt.

Skynda fynda!

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Ja fy jag har hört att det faller snö både här och där. Vi har än sålänge sluppit, peppar peppar.

Ja visst är dom alldeles underbara? Färgen är ännu starkare i verkligheten, precis som neon...

2012-03-31 @ 20:21:52
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0