Midsommar på Gotland

Vi är tillbaka i Stockholm sedan några dagar. Midsommarhelgen firades som sagt på södra Gotland, vackrare ställe får man leta efter. Vet inte vad det är med den ön, men jag blir så lugn och harmonisk när jag är där. Älskar naturen, vyerna, människorna och alla vackra byggnader. Jag skulle mer än gärna bo där permanent om bara rätt jobbtillfälle gavs.
 
Vädret under våra dagar innehöll det mesta, strålande sol, ösregn och starka vindar. Helt klart godkänt även om det inte blev några stranddagar. Trots detta blev ju inte denna midsommar som tidigare år, då Fredriks moster har drabbats av cancer och fortfarande gör en massa prover för att ta reda på omfattning och vilken behandling hon ska genomgå. Det känns som om jag går med en konstant klump i magen, önskar verkligen att allt ska gå bra med henne. Försökte att verkligen ta vara på alla stunder vi fick, och jag vet inte hur många tårar jag fällt i min kamp med att leva här och nu.
 
Här kommer en bildkavalkad från våra dagar. Det känns skönt att veta att vi snart ska tillbaka.
 

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Härliga sommarbilder :) Och vilekn bra liten ego-hörna på dig och midsommarkransen. Söting :)

Svar: Tack vännen!
Malin

2012-07-02 @ 13:02:59
URL: http://susannehitochdit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0