Förbereder mig

Hej hopp
 
Mycket har hänt sedan jag bloggade senast. Jag har hunnit vara med på en nätverksträff, skrivit en drös ansökningar, fått ett drös med nej tack, sett fotboll, haft middag med tillhörande kortspel, haft en myskväll med tjejer på söders höjder, tränat, haft nackspärr, kammat katter och fått tråkiga besked.
 
Livet har rullat på och jag har inte haft den minsta lust att skriva. Jag tror alla jobbansökningar fyller min dos av att skriva, eller främst av att sitta vid datorn. Det tråkiga beskedet angående en mycket nära person till mig och Fredrik satte väl liksom punkt på allt vad lust heter. Läkarna har upptäckt tumörlikande förändringar på lever och njuren, och väntar nu på en mängd provsvar. I dagsläget et vi inte om det är godartat eller cancer. Vi försöker tänka positivt, men min track-record på tumörer och cancer gör att jag drabbas av en rejäl dos med dödsångest.
 
Ikväll åker vi mot Gotland för att vara där under midsommar och några dagar ytterligare. Ska bli skönt att få vara på plats och få rå om henne, och ta vara på tiden. Återigen blir jag starkt påmind om att leva här och nu.
 
Önskar er en riktigt fin midsommarhelg! Kram
 
En liten bild från förra midsommarafton
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Allt har sin tid, kära du.
Lev för stunden!

Svar: Marie, det är så sant. Jag kämpar på med att leva här och nu. Kram
Malin

2012-06-23 @ 09:58:20
URL: http://www.mariegranelli.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas midsommar var bra trots allt. Välkommen tillbaka till bloggen.

Svar: Tusen tack. Hoppas din midsommar blev fin. Kram
Malin

2012-06-26 @ 10:15:47
URL: http://mittaktivaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0