Flippin´Burgers

Igår hade jag och Fredrik bestämt att vi skulle träffa Martin och Peter för att äta på Flipping´Burgers. Vi har hört så mycket gott om det stället, och även sett en intervju med ägaren på tv för några veckor sedan. Vi fick köa i tre timmar!!!! för att få komma in och få ett bord. Jag höll på att dö av ett av mina värsta blodsockerfall ever.
 
Om man bortser från det galna köande så var det grymt. Helt klart den bästa hamburgaren jag ätit någonsin - med råge till och med. Och stripsen ska vi inte prata om. Testade även en milkshake gjord på Ben & Jerryglass, Caramell chew chew milkshake. Mumma.
 
 
Jag kan verkligen rekommendera detta ställe, men var beredd på att vänta. Ett tips kan ju ha varit att ha ätit en mindra macka eller en frukt innan man går dit, så man inte blir medvetslös innan middagen är intagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0