Balkongjobb

Ljuvligt väder ute idag, så jag flyttade ut min dator på balkongen. Tänkte att det var lite roligare att sitta ute än att häcka i lägenheten. Det jag inte hade med mig i beräkningen var att det kom en vindpust som svepte iväg med alla mina papper. De blåste bort från balkongen och ut på gården, in i en häck. Så jag kom nyss upp igen efter att fått springa och samla ihop mina tillhörigheter och krypa bland snår och taggiga buskar. Måste sett grymt roligt ut för karln som stod utanför och pratade i sin mobiltelefon.

Jaha, bäst att återgå. Kram mina fina

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh..stackars dig. Mobilkarln borde ha hjälpt dig!

Svar: Haha, ja det borde han ;) Men det gick ju bra, alla papper kom tillbaka i min ägo!
Malin

2012-07-05 @ 21:53:20
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0