6 juli

Fredag! Jag fattar faktiskt inte riktigt hur det redan kan vara fredag igen. Jag håller på med att lägga in mig i ytterligare jobbdatabaser i hopp om att bli matchad mot något bra jobb.
 
På lunchen är det dags för crosstraining igen och jag hoppas att det är samma vikarie som i tisdags. Då hade vi en rysk kvinna som formligen körde skiten ur oss. Jag har fortfarande träningsvärk.
 
Fredagen avslutas med en liten dejt med Maria L på stan, här ska det drickas vin och surras en massa skit.
 
Blir lite mindre antal blogginlägg eftersom Appen ligger nere... Hoppas de fixar till den innan vi åker till Gotland, annars blir det ett långt uppehåll här.
 
Kram mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0