Mycket på G

Dagarna rusar och min tanke att hinna lägga ut lite bilder från Gotland har jag fått skjuta upp på framtiden.
Intervjun i förra veckan kändes bra. Det är dock ett första möte, eftersom de i dagsläget inte är helt klara på hur den exakta tjänsten ska se ut och utformas. Nu ville de börja med att träffa lite kanidater så att de har börjat sin process.
 
Jag har hunnit med ytterligare en intervju i tisdags, och den kändes superbra. De ska intervjua kanditdater under resten av månaden så nu blir det att vänta... Kul att ha många igång samtidigt!
 
Nästa vecka väntar två intervjuer, och det blir faktiskt två på samma dag - på tisdag. Detta på grund av att en intevbju som jag skulle haft igår fick flyttas till nästa vecka.
 
Mitt bland alla intervjuer så fortsätter jag att söka jobb, gäller att ligga i.
 
Vad har hänt utöver detta då?
Vi har varit på 120-årskalas hemma hos min faster, både hon och hennes sambo fyllde 60. Det var superkul och jag fick möjligheten att träffa släktingar som jag inte sett sedan jag var superliten!
 
Jag har promenerat i solsken, jag har varit på coachmöte, jag har tränat yoga och i gym, fikat med fina Maria, städat balkong och myst med missarna.
 
Nu ska jag packa ihop lite saker, för ikväll vankas det kryssning till Åland. Vi ska fira Fredriks pappa som fyllde 70 tidigare med att bjuda iväg honom på en resa. Ska bli superkul. Före det ska jag köra igenom ett zumbapass på lunchen.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0