Kulinarisk middag

Ibland önskar jag att jag vore katt. Tänk så enkelt det skulle vara med maten då....Hmmmm vad ska vi äta idag? Kottar! Och i morgon??? Kottar!
 
Idag tillbringade jag och Fredrik nästan två timmar velandes om vad vi skulle äta. Inget av det vi hade hemma var vi sugna på, och det vi var sugna på hade vi inte hemma. Vi funderade starkt på att gå till gallerian för att äta middag, men då var vi ju tvugna att krypa ur myskläderna vi hade tagit på oss. Efter sjukt velande blev det att vara kvar hemma och värma potatisbullar. Sjukt kulinariskt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Michan

haha men ibland är det skönt med riktig skit mat, vi kör det här hemma just nu också eftersom jag e sjuk :)

Svar: Det kan vara riktigt skönt ibland, och det gör ju att man uppskattar den andra maten ännu mer sen ;) Inte kul att vara krasslig, krya på dig! Kram
Malin

2012-09-01 @ 14:20:28
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0