Jag behöver era tummar

Idag efter lunch får ni tänka lite extra på mig och gärna hålla några tummar också vore bra. Jag ska nämligen på en anställningsintervju. Jippi! Det är faktiskt den första av hela fyra intervjuer som jag ska på inom loppet av 1,5 vecka!! Känns skönt att det börjar lossna nu och att jag äntligen får lite betalt för allt arbete jag har lagt ner med mina ansökningar och nätverkande.
 
Det känns som att jag är inne i ett positivt flyt nu. Ser med spänning fram emot dagens möte. Klockan 13.15 smäller det, tänk på mig då.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag får tänka på dig vid de tre andra intervjuer:). Hur gick den första?

Svar: Tack för dina t,ummar! Den första intervjun kändes bra, den andra ännu bättre :)
Malin

2012-08-12 @ 23:14:54
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0