En underbar vän

Dagen bjöd på riktigt ösregn, men vad gjorde det när jag äntligen skulle få träffa Liv. Vi träffades inne i stan och gick till Sturekatten för att luncha och fika. Som vanligt när vi träffas rusar tiden, idag inget undantag. Vi stängde helt sonika stället och kunde summera dagen med 5 timmars uppdatering.
 
Jag fick även en present som hon köpt när hon var i Spanien, en superfin klänning.
Tack söta du!
 
 
Jag är lyckligt lottad att jag omges av så fina vänner. Med Liv kan jag skratta och gråta, bolla tankar och ideér och helt enkelt bara vara jag. Tack för att du finns i mitt liv.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Men sötaste, raraste, finaste, underbaraste, vackraste fantastiska vän!
Tack för dina fina ord, det värmer ska du veta! Blir så fånigt om jag ska skriva samma ord om dig men du vet att känslan är fullständigt ömsesidig!!!
Hur många kramar som helst

Svar: Tack vännen!!!!
Malin

2012-09-07 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0