Bryt ihop...

.... och kom igen!

Det är detta jag måste göra nu. Ni vet det där jobbet jag nämnde tidigare som jag sökt, som jag hoppas på så mycket och där jag för en gångs skull hade kontakter till...?? Fick ett mail idag:

Hej Malin
Tack för din ansökan.
Vi har valt att gå vidare med andra kandidater.

Faaaaaaan!!!! Ni gör ju världens misstag! Ni skulle ju välja mig! Förstår ni inte det???
Jag har gråtit en hel drös med tårar nu. Men nu räcker det! Nu är det bara att bita ihop och fortsätta med att skriva ansökningar. Jag vet att jag gjorde allt jag kunde, finns inget jag ångrar. Det är deras förlust att de inte får mig som kollega. Jag siktar framåt och hoppas att The Job väntar runt hörnet. För jag är redo!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Klart att det är deras förlust. Stor kramiz :)

2012-04-11 @ 20:59:09
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har rätt...det är deras förlust. Bamsekram

2012-04-12 @ 22:34:14
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack för era kramar och omtanke. Det värmer gott!

2012-04-19 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0