Twister

Jag och Liv var på Gröna Lund i tisdags kväll för att se en konsert med Jakob Hellman. Det var verkligen över förväntan, han var riktigt bra live. Jag har inte lyssnat på honom på många herrans år så hade inga förväntningar alls. Det blev en riktig toppenkväll.

Vi hann även med att åka två karuseller, två stycken berg-och-dalbanor. Dels den gamla Jetline och så den nya träbanan Twisster. Jag verkligen ÄLSKAR att åka karuseller. Det fotas ju alltid vid alla attraktioner och bilden som togs när vi åkte Twister går ju helt enkelt till historien som en av de värsta bilderna som finns på mig. Vi kunde verkligen inte sluta skratta när vi fick syn på den, så vi var tvungen att köpa med oss den.

Jag ska helt enkelt bjuda er på ett riktigt gott skratt, eller vad sägs??





När jag ser den här bilden undrar jag ju faktiskt över hur jag kan säga att jag älskar att åka karuseller, för det ser ju ut som jag håller på att dö eller möjligtvis skita på mig. Denna bild ska jag ta fram varje gång jag behöver mig ett gott skratt.

Tack snälla Liv för en underbar kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Magnus

lilla My i Mumin familjen ser snäll ut jämfört med du ;o)

2011-09-02 @ 21:28:49
Postat av: Malin svarar

Haha, brorsan. Den kommentaren var ju grym :)Kan nog faktiskt sträcka mig till att hålla med dig!

2011-09-02 @ 21:34:37
Postat av: ia

haha du e bäst!

2011-09-03 @ 09:16:02
URL: http://www.iljaivanow.blogspot.com
Postat av: Krooken

Snyggo :)

2011-09-03 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0