Luleå

Älskade Luleå. Känns så vansinnigt skoj att vara här igen. Trots att det utlovade fina vädret skiner med sin frånvaro och regnet öser ner. Kylan ska vi inte tala om. När jag klev av planet igår kom det rökpuffar av andedräkten. Jag har hunnit glömma av hur stor skillnad det är mellan Stockholm och Luleå.

Fina Krooken kom från Piteå och hälsade på mig och Annika. Vi strosade på stan och surrade en massa. Hann även springa på flera på stan som jag kände, nu känns det att jag är "hemma" igen. Har sett hur mycket snyggt som helst som jag skulle vilja shoppa. Finns ju vissa butiker som bara finns här i Luleå. Synd bara att kassan är skral.

Exakt vad som händer nu på dagen vet jag inte, får se vad jag och Annika hittar på. Ikväll är vi bjudna hem till Sara på middag. Känns som evigheter sedan vi sågs.

Behöver jag säga att jag njuter för fullt? Går omkring med troligen Sveriges största leende.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0