1-årsdag



Idag, den 24 oktober, är det exakt ett år sedan flyttlasset gick ner från Luleå till Stockholm. Jag har alltså varit Stockholmsbo i ett år, hur är det möjligt? Vad tiden rusar!

Jag trivs bra här nere, nu önskar jag bara att jag hittar mig ett bra jobb som jag kommmer att trivas med så blir det alldeles perfekt.
Däremot kan jag inte skriva det för många gånger, men oj vad jag saknar alla mina fina goa vänner som är kvar i Luleå. Det bästa skulle vara om ni alla kunde flytta ner! Jag saknar er i massor men ni finns alltid i mina tankar.
Älskar er!

Stor kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på 1-årsdagen som stockholmsbo:).



2011-10-24 @ 15:46:42
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ja herregud vad tiden går!

Men det är ju tur att du finns i Sthlm när jag ska iväg och tokträna en vecka så att jag kan få assistans på Arlanda om det behövs ;)

2011-10-24 @ 19:45:05
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Helt sjukt att det redan gått ett år!

Fast jag är glad att du finns här hos oss :-) Kramis

2011-10-29 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0