Höger och vänster

Jag vet inte hur många gånger jag nämt det, men jag får ju väldigt lätt skavsår av nya skor. Detta har blivit värre med åren. Därför är jag nu extra noga varje gång jag köper nya skor. Av den anledningen tänkte jag pröva mina nyinköpta stövlar under en längre tid inomhus igår. Det var en himla tur jag gjorde det. Efter en kort stund tyckte jag att högerstöveln kändes jättetrång över foten och det var inte alls bekvämt. Mycket märkligt med tanke på att de kändes helt klockrena i butiken. Det är då jag upptäcker det. Jag har fått med mig en vänsterstövel i storlek 38 och en högerstövel i storlek 37. Inte konstigt det blev fel. Det var bara att ringa butiken så de fick lägga undan rätt stövel. Igår kväll bytte jag så att det blev rätt och nu känns det klockrent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0