Vårkänslor



Idag riktigt spritter jag av vårkänslor. Solen strålar, snön smälter fort som tusan och de flesta gångbanor börjar nu vara helt bara. Jag letar efter de första knopparna som säkerligen snart börjar sticka upp ur backen.

Jag och Fredrik lunchade ihop idag, det blev sushi. På vägen hem köpte vi med en kaffe från Kahl´s och gick ut och njöt av vädret. I skuggan var det ganska kallt, men däremot i solen var det oerhört skönt.

Jag invigde min nya jacka.

Jag har nu officiellt invigt våren här i Stockholm! Så är det bara!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är jättefin i nya jackan!

Så härligt det ser ut att inte behöva ha på en massa vinterkläder längre.

2011-03-15 @ 19:08:06
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0