Upp som en sol, ner som en pannkaka

Vaknade på ett alldeles underbart humör i morse. Kom upp lite tidigare än de senaste mornarna. Gjorde mig i ordning och hängde på låset när Lindex öppnade. Jag har nämligen insett att jag har alldeles för lite trosor. Nu när jag börjat motionera varje dag så går det ju betydligt fler ombyten.

Idag väntade jag med min promenad eftersom vi skulle få hem hantverkare/fastighetsskötare som tydligen skulle göra något med fastighetes alla handdukstorkar. Fråga mig inte riktigt vad men vi hade fått en lapp i brevlådan. Tänkte att om går jag ut och går och sedan ställer mig i duschen så kommer de ju givetvis just precis då. Väntade och väntade, men de kom aldrig... Om de nu inte var hos oss den korta stund jag var iväg. Fast vanligtvis brukar de ju lämna en lapp av de varit inne i lägenheten. Så hela dagen väntade jag i onödan.

Annars har väl dagen varit sådär. Jag handlade ett av de njutningmellanmål som jag ska äta, och denna gång var det dags för smågodis. Jag ska ju utsätta mig några gånger i veckan att äta sånt som jag vanligtvis hetsäter som mellanmål för att få bort den där "förbjudna känslan". Tyvärr barkade det väl åt skogen idag. Kunde inte hålla mig tills det var dags för mellanmål utan tryckte i mig det innan lunch. Blev på riktigt dåligt humör efter det, och det har hängt kvar hela kvällen.

Det är bara att ta nya tag. I morgon laddar jag om för att ta nig en promenad. Min lilla pärla till bil ska besiktas också, hoppas den går igenom galant. Doris får se till att charma gubbarna på Bilprovningen.



Säger tack och god natt för denna dag!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Doris KOMMER att göra succe

Håller utkik efter bättre sommardäck åt dig

2011-03-31 @ 22:42:06
Postat av: Malin svarar

Tack brorsan! Jo då, du hade rätt. Doris gjorde succé.

2011-04-01 @ 12:30:02
Postat av: Lea

mm jag har samma problem

2011-04-14 @ 13:43:11
URL: http://hantverkare-jonkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0