Inte att rekommendera...

Jag är i full färd med att städa lägenheten och i min ivrighet att storstäda kom jag på att jag skulle vara riktigt noga i sovrummet och plockade bort allt som ligger under sängen för att kunna dammsuga noggrant. Ligger på alla fyra och dammsuger och när jag reser mig upp i full kraft slår jag ländryggen i kanten av fönsterbrädan - som är gjord av marmor.

Så nu när jag testat det kan jag meddela att jag inte rekommenderar det. Iallafall inte om man vill ha ett bra fredagshumör.

Blev tvungen att pausa lite i städandet och hämta andan. Förväntar mig ett snyggt blåmärke. Satan vad ont jag har!

Kontentan av detta: Var inte så noga med att dammsuga under sängen, det straffar sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aj!! Hur är det med ryggen nu? Hoppas du slapp blåmärken.

2011-03-19 @ 22:42:08
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Madde

men AJ! =/ Hoppas du inte är allt för blåslagen. Nu har jag ju fått en bra ursäkt till att inte städa för noga i alla fall.. ;)

2011-03-19 @ 22:56:27
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin svarar

Jag har fortfarande jätteont i ryggen. Jag har även fått en rejäl bula och blåmärke...ajajaj.

2011-03-20 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0