Effektiv

Denna dag har verkligen varit full med energi eller vad sägs om följande:

♥ Powerwalk 50 minuter i solskenet. Resulterade i en hel drös med fräknar och ett glatt humör. Denna gång var det Pink som fick följa med mig i hörlurarna.

♥ Testade att köra Malins (en annan än mig, alla dessa Malin gör det en aningens förvirrat) 6-packsträning. Gode gud, det kändes vill jag lova. Då orkade jag inte ens köra alla repetitioner som ska göras. Det är ett effektivt program för magen på dryga 8 minuter, så det finns ingen bortförklaring till att inte orka/hinna göra det. Det ska bli en ny vana för mig. Tack söta Malin för tipset!!

♥ Tvättat filtarna i vardagsrummet, samt kuddfodralen.

♥ Dammsugit hela lägenheten. Tyckte att Mandy homestylat lite väl mycket för att det skulle falla mig i smaken.

♥ Storstädat badrummet, från golv till tak, inklusivet att tvätta under badkaret och rensa avloppet.

♥ Hållt mig till matplanen

♥ Myst med Mandy och också gett henne en rejäl omgång med borsten. Hon ligger nu på kudden och pustar ut, nöjd att se ut som en fluffig boll!

Nu ska jag hoppa i lite snyggare kläder, för att ta mig till Kista galleria. Idag intas middagen där i deras Foodcourt. Anledningen till det är att jag missade att köpa en del saker till det tilltänkta receptet som skulle lagas idag. Fast med facit i hand tycker jag nog att jag är värd det efter denna dag. Så blir det ju lite extra steg också, eftersom jag går dit!


Kommentarer
Postat av: Lina

6packs "receptet" vill vi ha:)

2011-03-30 @ 18:43:39
Postat av: Malin svarar

Lina, nu finns länken i inlägget ovan!

2011-03-30 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0