9 mars 2011



Idag är det min födelsedag, så jag säger grattis till mig själv!

Jag blev uppvaktad av Fredrik och Mandy på morgonen, med paket på sängen och uppdukad frukost...och med en semla!
Solen lyser ute så det ser ut att bli en fin dag!

Jag fick de blommiga sandaletterna som jag suktat efter länge av finaste Fredrik. Tack! Nu vill jag har vår direkt så jag får gå i dom och glänsa. Tyvärr såg jag på nyheterna att det ev ska bli snö ikväll eller i morgon. Det har jag INTE beställt!

Nu ska jag fixa till lite här hemma. Efter det blir det att baka tårta!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen:).



Här snöar, haglar och regnar det i gbg!

2011-03-09 @ 14:41:16
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0