Tillbaka från Gotland



I morse kom jag tillbaka till Stockholm efter i stort sett fyra underbara veckor på Gotland. Tiden har rusat, och jag har många härliga minnen i mitt bagade hem. Kändes riktigt vemodigt att åka därifrån men jag hoppas det inte dröjer alltför länge tills jag sätter mina fötter i Gutaland igen.

Jag har tagit galet mycket bilder, så när ork och tid finns kommer det lite inlägg så ni får se hur jag har haft det.
Just nu sitter jag och surfar för fullt. Jag har inte använt dator på fyra veckor. Jag har försökt surfa på mobilen men 3G-täckningen på södra Gotland är i stort sett obefintlig. Därav tystnaden både vad gäller egen blogg och att läsa och kommentera.

Näpp, nu är det nog dags att lägga sig. Båten gick 03.30 inatt, så vi fick kliva upp kl 00.40 inatt för att hinna till Visby. Lagom mosig nu med andra ord.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Välkommen tillbaka till fastlandet! :)

2011-07-21 @ 16:10:52
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack Susanne!

2011-07-21 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0