Resultatet av den 21 juli

Idag har följande saker hunnits med:

- packat upp det sista av semesterpackningen
- tvättat flertalet maskiner
- dammsugit
- svabbat golven
- dammtorkat
- rensat avlopp
- tränat ett styrkepass på Sats (första efter semesterledigheten...det kändes)
- lagat en för mig ny maträtt
- hälsat på hos pappa och Maj-Britt

Inser nu när jag raddar upp allt att det var en massa vi har hunnit med. Nu ska jag slappa lite i soffan och snart bege mig mot sängen.

I morgon får jag finbesök av Annika K från Luleå. Längtar!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det måste vara lite skönt att vara hemma igen:).

2011-07-23 @ 22:10:21
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0