Underbara Madde



Jag har nedräkning.. Om en månad kommer älskade Madde ner och hälsar på mig i några dagar. Jag längtar så att det gör ont. Vi har inte setts en enda gång sedan jag flyttade och det känns så ovant. Madde och jag har umgåtts flera gånger i veckan, så det är ett stort tomrum nu. Bilden ovan är från när vi ifjol var på bilbingo. Jag skrattar bara jag tänker på den kvällen, vi skrattade så vi grät flera gånger. Det är väl iochförsig ingen ovanlighet när vi ses. Det finns få personer som kan få mig på så gott humör som Madde, en tjej med stort hjärta.

Jag måste erkänna att Madde är lite av min idol och förebild (trots att hon är yngre än mig). Hon är en underbar vän som alltid finns där, med stor empati. Hon är en underbar mamma till sina helt makalöst söta barn...som jag saknar i massor. Till det är hon en toppenpartner, syster och duktig student. För mig är det helt otroligt hur hon får ihop detta.

Madde har även varit ett grymt stort stöd när jag gick igenom min ganska jobbiga separation för några år sedan. Det kändes som om jag nästan bodde hos dom och många tårar har fällts i deras soffa. Hon har även "räddat" mig när jag haft som jobbigast i min ätstörning. Ofta är man alltför dålig på att berätta hur mycket ens vänner betyder för en, så därför kära Madde är du värd detta inlägg.



Bild lånad från Maddes blogg.

Tack för att du finns och är så fin vän! Nu ser jag fram emot vår helg tillsammans och hoppas att mina bravadinlägg kommer att fyllas på med mycket roliga saker.. Det brukar ju ofta sluta så när vi är tillsammans.

För er som vill veta mer om Madde får gärna kika in på hennes mysiga blogg Tilde och Caspers mamma.

Jag älskar dig vännen ♥

Stor kram

Kommentarer
Postat av: madde

Åh vad du är fin:) tack, blir helt rörd:) du är världens bästa och finaste vän. Glad att jag har dig:)

2011-01-10 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0