Städa bort julen

God morgon måndag!

Då var vi tillbaka till vardagen igen efter alla helger! Idag tänkte jag tillbringa dagen med att plocka bort julen. Det är verkligen med blandade känslor jag gör det, tycker det är lite smådeppigt att ta bort allt. Julsakerna har ju lyst upp så mycket. Samtidigt är det skönt att få bort det, det blir liksom som en nystart. En nystart är ju precis vad som behövs.

I morgon är det dags för mitt besök på ätstörningsenheten. Jag både längtar och är skitnervös på samma gång. Hoppas på att kunna få starta min behandling  så fort som möjligt.

För övrigt kan jag meddela att min träningsvärk är om något ännu värre än igår. Skönt och ont på samma gång!

Nu ska jag ta en till kopp kaffe innan jag tar tag i stöket här hemma.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0