Orörlig

Idag känner jag mig som att en ångvält har kört över mig. Jag har träningsvärken från helvetet. Det är inte från gårdagens spinningpass utan från styrkan jag körde i fredags. Jag har svårt att röra armarna, och magmusklerna ska vi inte prata om.

Gårdagkvällen blev himla lyckad, vi var 12 personer som träffades på Vapiano på Sturegatan. De har verkligen grymt god pasta. Igår åt jag en rätt med kräftor i hummersås. Helt ljuvligt! Efter det gick vi vidare på en pub och satt och surrade. En riktig toppenkväll!



Martin fotade mig och Fredrik på Vapiano. Lånade hans bild från
Facebook.

Nu sitter jag här med datorn i knätt och kollar på Minuten på tv samtidigt! Sen väntar Morden i Midsummer innan det är dags att sova.

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Märkligt nog kan jag känna en viss längtan efter träningsvärk..då vet man att det gjort nytta!

Men visst gör det ont.. Fast gud, så NÖJD man känner sig ändå!

2011-01-10 @ 08:25:59
URL: http://iammine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0