Obefintliga naglar

Jag älskar ju att ha fina naglar, gärna i någon fin färg. Just nu är de däremot minst sagt katastrofala. Precis innan jag flyttade från Luleå så gjorde jag min "sista" nagelförstärkning. Jag har gjort det ganska länge och verkligen varit toknöjd med resultatet. Före det gick mina naglar av bara jag tittade på dom. Med nagelförstärkningen har de hållit jättebra och jag har varit bortskämd med vackra naglar mest hela tiden.

Nu har jag inte haft möjlighet att fixa det, så har låtit dom växa ut som vanligt och nu tagit bort de sista resterna av förstärkningen. Det tråkiga med detta är att de är väldigt tunna och sköra just nu. Mer sköra än innan, vilket är baksidan när man slutar. De är så mjuka och går av långt upp på fingret. Behöver jag säga att det gör ont?

Jag längtar verkligen efter att få fina naglar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0