Trevlig start på fredag morgon

God morgon!

Jag vaknade redan strax efter sex när Fredriks klocka ringde och jag blev helt chockad över att jag faktiskt kände mig riktigt pigg. Det är skönt att det är fredag, inte för att det är så stor skillnad för mig om det är vardag eller helg, men helgen betyder ju att Fredrik är ledig och det gillar jag!

Jag är nu inne på fjärde dagen att äta vätskedrivande medicin och vilken skillnad jag känner redan. Benen är inte alls lika svullna, även ansiktet har blivit smalare, för att inte tala om magen som varit som en stor ballong. Jag var tvungen att väga mig i morse och jag hade gått ner 2 kilo. Snacka om att jag måste ha haft mycket vätska bundet i kroppen. Hoppas nu verkligen detta hjälper mot blodtrycket!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har faktiskt lekt med tanken att prova vätskedrivande för att kolla om jag blir av med nåt kilo, men är osäker på ifall det är så hälsosamt ifall man gör det utan större anledning liksom..



Oroa dig inte Malin..Jag kommer att fortsätta blogga på ett eller annat vis, jag vet inte hur än bara..Mitt ex nya kärring som aldrig ens velat tala med mig; är storbesökare av min blogg, och det är liksom inte roligt att ha henne där längre.

Vi får se hur jag gör, men kanske blir det bara en vilopaus från bloggen ett tag. Slutar helt gör jag inte.

Jag ska följa dig ändå. Stor kram

2011-02-04 @ 11:11:22
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du besöker min blogg dagligen:). Besöker oxå din varje dag.



Nova älskar att vara därute men hon är inte jättegärna ute om jag inte är med:).

2011-02-04 @ 12:38:07
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0