Madde på besök - lördag




Efter en lång frukost kilade vi ner till Kista galleria för att shoppa lite. Vi åt lunch, gick i affärer och fikade.




På kvällen lagade vi middag, drack vin, surrade och hade Melodifestivalen på i bakgrunden.



Älskar den här bilden, när tom Mandy tittar in i kameran.
En riktig familjebild!




Senare på kvällen gick vi till O´learys i Kista för att bowla lite. Herre gud vad skoj det var! Denna gång gick det betydligt bättre för mig när jag bowlade än förra gången med brorsan. Snacka om att jag blev nöjd!


Måste ju lägga upp denna bild eftersom jag inte kunde sluta pika Fredrik från förra gången när vi bowlade.
Förbjudet att spela när säkerhetsgrinden är nere.. haha ;) Denna gång gick det då utan problem!








Fredrik koncentrerar sig.



Jag fick en strike!



Det gick trögare för Madde.
De som jobbade där kom fram till henne och sa att de kunde fälla upp barnstänglsen så hon slapp rännan hela tiden. Stackarn!



Finaste Madde!



Jag och min älskling



En mycket nöjd och speedad Malin efter en grym omgång.



En helt galen bild på Fredrik!

Efter bowlingen (vi stängde verkligen O´learys) så gick vi tillbaka hem och spelade yatzi och surrade...ända till klockan 5.





Yatzi, på liv eller död!

Behöver jag skvallra att jag vann även det ;)




Kommentarer
Postat av: madde

Åh, ja det var verkligen en toppen helg:) ska också uppdateras bloggen snart:)

2011-02-18 @ 15:43:15
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0