Madde på besök - fredag

Jag började inse när jag kollade igenom alla bilder som jag tagit under Maddes besök att det var lika bra att göra flera inlägg i bloggen, annars orkar väl ingen ta sig igenom varken text eller bilder.

Så då börjar vi med fredagen. Madde blev ju cirka 4 timmar sen till Stockholm på grund av snöovädret. Tack och lov kom hon iallafall fram, vissa flyg blev ju helt inställda och jag var ganska nervös att även hennes flyg skulle ställas in. Jag hämtade henne med bil på Arlanda, och måste väl erkänna att bilturen dit var allt annat än mysig. Folk kör ju som dårar oavsett väder och väglag.

Vi åkte direkt till Kista galleria för att handla lite vin och ta en mysig fika på Coffehouse by George. Därefter åkte vi hem till oss och fixade middag och satt och pratade...och pratade..och pratade lite till ;)



Vi såg på Lets dance och myste i soffan. Vi skrattade gott åt Fredrik som somnade med vinglaset på magen. Jag hann fota honom när han sov, sen tittade han upp och jag frågade om han sov, men det förnekade han.... Därefter somnade han om på nytt!



Det blev en alldeles underbar fredag, fast det var ju väntat!

Kommentarer
Postat av: madde

Hahaha ja det såg riskabelt att sova med glaset på magen:)

2011-02-18 @ 15:46:08
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0