Fortfarande sjuk



Mitt tillfrisknande går inte alls i den takt jag hade hoppats på. Igår när jag vaknade var jag sämre än vad jag var i onsdags och idag känner jag mig fortfarande inte bra. Gud så frustrerande. Jag vill ju vara frisk inför helgens planer. Dels hade jag och Fredrik tänkt gå på Äntligen hemma-mässan här i Kista. I morgon kväll är vi även bjudna på födelsedagsmiddag hemma hos Karin i Västerås. Hoppas jag piggnar till under dagen.

Jag har verkligen inte gjort många knop, bara pendlat mellan sängen och soffan. Druckit honungsvatten, echinagard och vilat. Och läst böcker. Under två dagar har jag läst ut två böcker. Det är nog ett personligt rekord på riktigt länge. När jag var yngre (fram tom gymnasiet) läste jag extremt mycket. När jag sedan började plugga på universitetet var det liksom stopp. Det kändes som om det räckte med all den kurslitteratur man var plungen att plöja igenom. Jag hoppas verkligen min läsglädje har kommit för att stanna denna gång.

Funderar på att ta mig en kopp kaffe nu och försöka blogga lite om helgens roliga dagar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0