Escada - Taj Sunset EdT




Var in på Kicks och där presenterades den nya doften från Escada, Taj Sunset. I´m in love!!!!
Rent genrellt gillar jag Escadas alla parfymer och jag tror jag har haft de flesta de har släppt varje år.

Enligt beskrivningen på Kicks hemsida står det följande förklaring:

"Taj Sunset är en nya livliga sommardoften från Escada. En söt och mjuk doft med tropisk mangonot och sammetslen kokosgrädde, en kontrast som med perfektion förkroppsligar äventyr och exotism likt sommaren i Goa"

Denna lägger jag också till på min önskelista inför födelsedagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inte köpt parfym på ett par år tror jag. Mina parfymflaskor tar ju aldrig slut.suck. Escadan skulle jag också vilja ha:).

2011-02-18 @ 22:25:02
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Annika

Escada hör oxå till mina favoriter. Alltid underbart fräscha dofter!

Ett tips: ladda hem Kicks app då får man 20% rabatt på valfri doft. :)

2011-02-19 @ 16:42:55
Postat av: Malin

Bra, då fick jag tips på ny doft:) Börjar vara lite less på den enda (!!) parfym jag äger. Inte direkt prio att parfymera numera utan jag har den naturliga barnkräklukten istället haha.

Hoppas du mår bättre nu och är fri från förkylningen snart!

Stor kram

2011-02-20 @ 08:43:13
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0