Vilken dag!

Jösses vilken dag det här blev. Vid lunch tog jag mig iväg för att testa ett nytt träningspass för mig, Zumba. Det är verkligen att jobba mot några av mina fobier, att träna nya pass och att utöva dans. Jag var den enda nya på passet och jag inser verkligen hur galet stel jag är. Och vilken grym prestationsångest jag alltid brottas mot. Härlig musik var det iallfall och jag får väl öva höftrullningar och bröstskak här hemma så jag vågar dit igen.

När jag kom från träningen så hade jag ett meddelande på min mobil. Det var ett rekryterare som hade ringt. Jag ska på intervju imorn, himla kul. Så nu råder rena garderobsinventeringen för att hitta något att ha på mig.


Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt Malin!

Starkt av dig att gå dit, jag hade nog aldrig vågat gå själv... Visst är det skoj, jag älskar det! Jag är ingen någon fena på att rulla med höfterna, skaka på rumpan eller så och jag ser säkert urfånig ut, men det struntar jag fullständigt i för kul har jag :)

Stort lycka till i morgon, jag lovar att hålla tummarna så hårt jag bara kan!

KRAM

2011-12-08 @ 22:19:08
Postat av: Malin

Vad kul!! Håller tummarna för dug! Kram

2011-12-10 @ 20:18:54
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0