Önskelista julen 2011

Hmmm, måste ju erkänna att jag tycker det är lite pinsamt att skriva önskelista till Tomten när jag är så gammal som jag är. Men eftersom det är flera som har frågat vad jag önskar mig kommer det en lista här på bloggen. Det finns också stor chans att den kommer att uppdateras de kommande dagarna.
 

Parfym (har helt slut hemma i badrumsskåpen, så önskar mig gärna flera olika)

Flowerbomb Viktor & Rolf



Escada Especially Escada 

Escada Taj Sunset

DKNY Be Delicious Fresh Blossom

DKNY Be Delicious

Jean Paul Gualtier Madame


* Presentkort på Personlig träning på Sats

* Haman på Haman Oriental

* En ny dator eller att få den gamla reparerad och ominstallerad med Windows 7

* Pengar för att kunna köpa ansiktsrengöring, ansiktskräm och mineralsmink mm från BeautyBay
Alternativt önskar jag detta ifall ni beställer därifrån:

MD Formulations Continuous Complex Sensitive
 
MD Formulations Facial Cleanser Sensitive Skin



MD Formulations Face And Body Scrub


Bare Escentuals Prime Time



* Halsband i silver

*Målarstartkit i Acryl från Panduro

* Skärmaskin från Panduro


* En weekendresa till ex Göteborg, Köpenhamn eller någonstans i Europa


* Presentkort på Åhléns, Indiska, Lindex


* Thaimassage


* Ring Saturnus från Edblad storlek 16,8 mm (säljs bla på Lilla Ztenen i Kista Galleria)
 
* Ansiktsbehandling


* Presentkort på Hair and Face i PUB gallerian


* Fotvård



Sen kom jag även på lite önskningar som är till oss gemensamt till hushållet men skriver väl dom också när jag väl har ångan uppe.

* Fotoscanner från Canon CanoScan 5600F

* Stativväska  Manfrotto Stativväska MBAG80N

* Nikon Fjärrutlösare

* UV-filter B+W Filter UV 010 55mm (finns på Scandinavian Photo)

* Knivslip OBH Nordica

* Ny kökskniv, en riktig kockkniv plus en liten kniv


* Handdukar från Hemtex eller presentkort därifrån


* Fler temuggar (finns på Blås och Knåda på Söder)


* Satinpåslakan


* Lampor till sovrummet från Mio


* Sängbord (från Sova- Wilma, vita)

 

 


Kommentarer
Postat av: Susanne A

Mycket snygg rin och Be delicious är min personliga favoritparfym. Ett åste i min parfymarsenal :) Hoppas att tomten kommer med många fina hårda som mjuka klappar till dig :)

2011-12-15 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0